Pro nemocné


16. 6.

ČJ - slabiky dě, tě, ně

M - str. 63

 

15. 6.

M - str. 54

ČJ - str. 80/ cv. 6

PRV - hodiny

ČT/PS - píšeme dopis (oslovení, obsah, závěr, podpis)

 

14. 6.

ČJ - str. 79

M - str. 49/ cv. 5, 8

PRV - učíme se ručičkové hodiny

 

12. 6.

PS - psaní adresy - str. 39

M - str. 56/cv. 1, 3    str. 59/ cv. 7, 9          str. 60 - celá

 

7. 6.

ČJ - str. 77/ cv. 5 ústně

       str. 77 - žlutý rámeček - výjimky si zapamatovat

M - str. 56/ cv. 1, 3

 

5. 6.

ČJ - párové souhlásky s, z

M - cokoliv ze cvičení str. 35/cv.7, str. 36/cv. 2, 4, 5, str. 37/cv. 6, 9 (dělali jsme v pátek, ale děti všechno nestihly, mohly si vybírat)

        opakování násobilky a obsahu a obvodu útvarů

PS - napsat alespoň 5 vět o pátečním divadlu + nakreslit obrázek

 

2. 6.

ČJ - opakování párových souhlásek

M - str. 35/cv.7, str. 36/cv. 2, 4, 5, str. 37/cv. 6, 9

 

1. 6.

Den dětí - dnes jsme nepracovali z učebnic, dnes jsme slavili.

 

31. 5.

ČJ - str. 76/ cv. 1, 3

M - str. 34/ cv. 2, 4

 

30. 5.

ČJ - str. 75/ cv. 5

M - str. 37/ cv.7

PS - str. 31

PRV - str. 54

 

29. 5.

ČJ - procvičování párových souhlásek

ČT - tvoření rýmů

M - obsah útvarů 

 

26. 5.

ČJ - procvičování párových souhlásek

M - str. 31/ cv. 11

       str. 35/ cv. 8

PS - str. 32

 

25. 5.

ČJ - str. 74/ cv. 6

párové souhlásky v, f

M - trénujeme rýsování - přímka, úsečka, bod

PRV - str. 50

PS - str. 29

 

24. 5.

ČJ - str. 74/cv. 4, 5

M - str. 32/ cv. 1

 

23. 5.

ČJ - str. 74/cv.2

M - sčítání a odčítání do 100, pracujeme s geodeskou (nemocní až ve škole)

PRV - měsíce v roce, pranostiky k nim (ve čtvrtek budeme psát test)

PČ - přišívání knoflíku

 

22. 5.

ČJ - str. 110/ cv. d, t

M - str. 29/ cv. 7

PS - str. 30

 

19. 5.

ČJ - tvoříme a píšeme věty s párovými souhláskami p,b   d, t

M - str. 31/cv. 9

 

18. 5.

ČJ - str. 73/cv. 5

M - str. 28/cv. 1, 3, 6

PRV - názvy měsíců v roce, svátky a činnosti, které k jednotlivým měsícům patří

 

17. 5.

ČJ - párové souhlásky d x t

M - str. 27/ cv. 5, 7

 

16. 5.

ČJ - párové souhlásky d x t, učebnice str.110

M - násobilkové řady

PRV - měsíce v roce

 

15. 5.

M - procvičování řady násobků

 

12. 5.

ČJ - párové souhlásky p x b

slou__, hlou__ka, chlu__, pohy__, Jaku__, ry__ka, Fili__, stro__, šrou__, chlé__, holu__, náku__, du__, vti__, kra__, hří__ky, ža__ka, vra__čák, čá__

M - str. 22 - dodělat, co chybí

 

11. 5.

ČJ - párové souhlásky b x p

https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/parove-souhlasky/karticky/b-p/index.html

M - str. 23 celá

PRV - shrnutí téma člověk - v pracovním sešitě str. 47, 48

 

10. 5.

M - násobky 2 - 10, pomalu začínáme trénovat násobky i řady 8, 9, 10 - příklady zatím neděláme, je potřeba, aby děti uměly řady násobků a chápaly, že se přičítá vždy stejná hodnota

ČJ - párové souhlásky p x b - trénujeme odůvodňování - např. sliB - já slíbím, proto B, hřiB - mnoho hřibů, proto B....

DOMÁCÍ ÚKOL Y DO PÁTKU:

ČJ – Napiš 4 věty (každá musí mít nejméně 4 slova). Použij ve větách následující slova: Jaku__,  zu__, hři__, čá__.

M - Opiš do sešitu a vypočítej:

32 + 16 = __                        85 – 42 = __              8 . 4 =__

97 – 35 = __                        16 + 16 =__               7 . 7 = __

28 + 28 = __                         47 – 13 = __             6 . 5 = __

 

2. 5. 

M - str. 20/ cv. 2, 6    str. 22/ cv. 3, 4

PRV - zdraví a denní hygiena

 

11. 4.

M - str. 13/ cv. 8, str. 14/ cv. 4, str. 15/ cv. 5 , 6 , 7

PS - chlapci píší str. 22, děvčata str. 23

PRV - zdravá a nezdravá strava

 

5. 4. 

ČJ - procvičování i/y po tvrdých a měkkých souhláskách (pracovali jsme bez učebnice)

M - počítali jsme příklady:

6 . 7 =                 8 . 5 =         9 . 6 =         32 + 48 =             17 + 53 =                  47 - 15 =

18 + 18 =             51 - 18 =            36 - 13 =             15 + 6 + 7 =                 36 - 14 - 12 =

89 - 17 - 24 =             91 - 8 - 41 =                63 - 42 + 11 =              42 + 21 + 13 =

83 - 42 =             75 - 6 =            84 - 25 =        7 . 6 =         8 . 6 =              6 . 6 =         8 . 8 =

9 . 7 =         10 . 8 =               3 . 9 =       6 . 5 =              9 . 8 =            6 . 8 =            7 . 4 =

18 + 32 + 7 =         6 + 32 + 45 =                8 + 42 + 13 =             18 - 9 + 35 =           42 + 21 - 16 =

87 - 56 + 8 =

    

4. 4.

M - str. 13/ cv. 6, 7

ČJ - str. 64/ cv. 4

PRV - tvořili jsme potravinovou pyramidu

 

3. 4. 

ČT/PS - povídání o Velikonocích + čtení velikonočních koled + přepis jedné vybrané koledy do sešitu

https://bystre-deti.cz/velikonocni-rikanky/

https://www.youtube.com/watch?v=-iiAne2wAnE

M - str. 12/ cv. 2, 4

 

27. 3.

DÚ do středy:

ČJ - str. 109/ i, í, y, ý/ cv. a) napsat 2 řádky do sešitu

PRV - str. 42/ cv. 1

M - str. 10/ cv. 2

ČT - pohádka Hrnečku, vař!

 

24. 3.

ČJ - i/y měkké a tvrdé souhlásky https://www.umimecesky.cz/cviceni-mekke-a-tvrde-souhlasky

M - https://www.umimematiku.cz/cviceni-scitani-a-odcitani-nad-20

ČT - text v Materiálech ke stažení

 

23. 3.

ČJ - stále trénujeme doplňování i/y do slov s tvrdými a měkkými souhláskami (v učebnici jsme nepracovali)

M - str. 8/ cv. 4, str. 9/ cv. 7, 8

PRV - str. 46 + děti psaly test - záchranná telefonní čísla, ošetření úrazu, obsah lékarničky

ČT - pohádka O Otesánkovi

 

22. 3. 

ČJ - vyjmenovat měkké souhlásky, vymýšlíme slova s obsahem slabik ži, ši, či, ři, ci, ji 

        uč - str. 62/ cv. 4

M - str. 6/ cv. 2, 4

 

21. 3.

ČJ - str. 60/ cv. 12, 16

       měkké souhlásky Ž, Š, Č

M - str. 8/ cv. 1

PS - str. 16

PRV - https://www.youtube.com/watch?v=4NzouTdrmTU

 

17. 3.

ČJ - práce s tabletem

https://skolakov.eu/cesky-jazyk-2-trida/souhlasky

PS - do str. 15

 

15. 3.

M - str. 6/cv. 3, 5

ČJ - str. 50/ cv. 3 (diktát)

       str. 59/ cv. 6 (5 vět - DÚ)

 

10. 3.

PS - str. 13

ČJ - procvičování tvrdých souhlásek, vymýšlení slov, kde se tvrdé slabiky vyskytují

M - děda Lesoň - koza (dodělám s dětmi ve škole)

práce s tablety - https://skolakov.eu/matematika-2-trida

 

9. 3.

PS - str. 12

ČJ - str. 58/ cv. 3, 4

M - str. 65/ cv. 8

PRV - str. 44

 

8. 3.

ČJ - str. 55/cv. 7

tvrdé souhlásky - zapamatovat si

M - opakování násobilky - str. 62/ cv. 2, str. 63/ cv. 8, str. 66/cv. 2

 

7. 3.

ČJ - str. 56/ cv. 11 - napsat do sešitu

         "Hy, chy, ky ry, dy, ty, ny, tam se píše tvrdé y." - naučit se zpaměti, vymodelovat tyto slabiky z modelíny, pastelek, ze šńůrky apod.

M - str. 64/ cv. 1, str. 65/ cv. 10, str. 67/ cv. 10

PRV - části lidského těla

ČT - tvoříme rýmy, pokus o složení básně na téma maminka, tatínek

 

6. 3.

ČJ - str. 53/ cv. 1, 2, 3

M - str. 64/ cv. 6, str. 65/ cv. 7

ČT - rýmy

 

2. 3.

M - str. 60/ cv. 3, str. 61/ cv. 6 + trénování násobilky

ČJ - str. 52/ cv. 1 + napsat cv. 2, 3

PS - str. 10

 

1. 3.

M - str. 61/ cv. 7, 8, 9, str. 60/ cv. 4

ČJ - str. 51/ cv. 1, 2, 3

DÚ do pátku

  • Do ČJ D vymysli a napiš 8 slov s písmenem ů, 4 slova s písmenem ú.
  • M – Vyber si nejméně 18 příkladů, na které si troufneš, a vypočítej je.

60 – 40 = ___              24 + 16 = ___              30 + 17 = ___             70 – 13 = ___

30 + 40 = ___              17 + 23 = ___              18 + 40 = ___             60 – 25 = ___

50 + 20 = ___              56 + 11 = ___              25 + 30 = ___             48 – 9 = ___

60 – 50 = ___              24 + 24 = ___              45 + 17 = ___             18 + 14 = ___

70 – 60 = ___              16 + 36 = ___              70 – 25 = ___              37 + 13 = ___

63 – 8 = ___                42 – 8 = ___                31 – 11 = ___              56 – 8 = ___

43 + 10 + 7___           52 – 6 – 8 + 7 – 30 = ___             48 + 6 – 20 + 11 – 9 = __

20 + ___= 38               64 - ___ = 42               35 - ___ = 10              18 + ___ = 27

 

28. 2. 

PRV - prac. sešit str. 38

M - str. 59/ cv. 6, 8, str. 60/ cv. 1, 2

    procvičování násobilky 6, práce v sešitě s obálkami - násobilka 6 (mohou si příklady do sešitu vypsat)

ČJ - str. 50/ cv. 3 - napsat do sešitu, str. 51/cv. 4 ústně

PS - str. 9

 

27. 2.

Dobrý den, jsem celý týden v pracovní neschopnosti, proto úkoly budu psát spíše tematicky...

Dnes nevyplňovali sešity, procvičovali slovní úlohy, násobilku do 5 a psaní u, ů, ú ve slovech.

Posílám možnosti online procvičování:

https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/samohlasky/psani-u/pravopisny-trenazer/cviceni.html

https://www.umimecesky.cz/doplnovacka-delka-samohlasek-u-1-uroven/3314

https://www.umimematiku.cz/slovni-ulohy-scitani-odcitani-1-uroven/7016

https://skolakov.eu/matematika-2-trida/nasobeni-a-deleni

 

17. 2.

ČJ - TEST (najdete ho v Materiálech ke stažení), po návratu po jarních prázdninách budou nemocné děti psát něco podobného

M - str. 58/ cv. 2, 3, 4, 5

 

za 16. 2. 

ČJ - str. 109 / cv. a) - u, ů, ú - napsat do sešitu

M - str. 57/cv. 6, 7

 

15. 2. (Zítra nebudu v práci, úkoly za čtvrtek napíši až v pátek.)

ČJ - str. 50/ cv. 3, str. 51/ cv. 5

M - násobilka x5

 

14. 2.

ČJ - psaní u, ú, ů ve slovech

       str. 50/ cv. 1, 2

M - trénujeme malou násobilku 2x, 3x, 4x, 5x

str. 56/ cv. 2

možnosti procvičování online: https://www.umimematiku.cz/cviceni-mala-nasobilka

PRV - téma zima, tvorba myšlenkové mapy

PČ - https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=5enA_C3e_Rg

PS - píšeme přání z lásky (Valentýn)

 

13. 2.

M - str. 56/ cv. 1, procvičujeme příklady na násobilku 2, 3, 4

ČJ - str. 49/ cv. 10

ČT - Kvak a Žbluňk - do str. 76

 

10. 2.

ČJ - str.49/ cv. 8, 9

M  - str. 50/ cv. 5, str. 54/ cv. 4, str. 55/ cv. 8, 9

 

9. 2.

ČJ - str. 49/ cv. 7

M - trénování násobilky a rýsování čar (tvoříme tím obrázek)

PS - str. 8

PRV - zima (počasí, oblečení, sporty, sváteční dny, zvířata)

ČT - Kvak a Žbluňk - str. 46 - 54

 

8. 2.

ČJ - str. 48/ cv. 5

Napsat odpovědi na otázky celou větou:

Co máš dnes na sobě?

Kdo je tvůj velký kamarád?

Jaké jídlo máš nejraději?

K čemu má pták křídla?

M

str. 55/ cv. 6

trénujeme rýsování čar, narýsujeme různé obrázky pomocí tužky a pravítka

 

7. 2.

ČJ - str. 48/ cv. 1, 2, 3, 4

M - slovní úlohy

  1. Do obchodu přivezli 20  pytlů brambor a o 10 pytlů méně zelí. Kolik pytlů zelí složili?
  2. Na parkovišti stálo 48 osobních automobilů. Motocyklů bylo o 9 méně. Kolik motocyklů je na parkovišti?

str. 54/ cv. 1, 3, 5

PRV - test: domov, Česká republika

ČT - Kvak a Žbluňk do str. 45

 

6. 2.

ČJ - str. 45/cv. 1 - do pátku se naučit básničku zpaměti

PS - str. 7

M - slovní úlohy, stačí napsat příklad a celou větou odpověď

  1. Bětka má 60 barevných a 10 skleněných kuliček. Kolik kuliček má dohromady?
  2. Petr má ve sbírce 40 známek. Svému kamarádovi dal 10 známek. Kolik jich má Petr nyní?
  3. Tonda má 70 Kč. Kniha, kterou chce koupit, stojí 90 Kč. Kolik korun mu schází?
  4. V autobuse jelo 30 cestujících. Na první zastávce jich 10 vystoupilo. Kolik cestujících pokračovalo v jízdě?
  5. Dědeček chová v králíkárně 20 strakatých a 30 bílých králíků. Kolik kusů je to dohromady?
  6. Na louce se slétlo pět draků. Každý drak má tři hlavy. Kolik hlav mají dohromady všichni draci na louce?
  7. Kráva nemá jeden žaludek jako člověk, ale hned čtyři. Žaludky se jmenují velmi zajímavě: bachor, čepec, kniha a slez. Kolik žaludků celkem mají 4 krávy dohromady?
  8. Jana měla 7 panenek. Petra jich měla 3x více. Kolik panenek měla Petra?
  9. Mám doma 5 párů bot. Kolik je to kusů bot?
  10. Babička koupila pro vnoučata 8 sušenek po 4 Kč. Kolik zaplatila za sušenky?

 

2. 2.

ČJ - str. 47

M - str. 52/cv. 4

ČT - Kvak a Žbluňk - str. 16 - 25

PS - dodělat str. 6

PRV - str. 36, 37

 

1. 2.

ČJ - str. 46

M - 51/ cv. 8, 9

 

31. 1.

ČJ - str. 45/ cv. 1  + naučit se básničku zpaměti

M - násobky 4, uč. str. 50/cv.3, str.51/cv.8

PRV - str. 34, 35 celé

 

30. 1.

ČJ -  str. 43/ cv. 3, str. 44/ cv. 6

M - příklady na násobení 2x, 3x

uč. - str. 53/cv. 8

ČT - tvoříme rýmy

 

27. 1.

ČJ - str. 44/ cv. 7, 8

M - str. 53/cv. 6

 

26. 1.

ČJ - str. 42/cv.4

        str. 43/ cv. 1 - napsat do sešitu

M - příklady na násobení dvěma, str. 50/ cv. 2

PRV - státní symboly, str. 34 - vybarvit vlajku České republikyS

 https://edu.ceskatelevize.cz/video/6343-kdyz-se-rekne-nase-zeme-hymna-do-kufriku

ČT - 1. kapitola Kvak a Žbluňk

 

25. 1.

ČJ - str. 42 + vymýšlení slov mnohoznačných

M - násobky dvou, příklady na násobení dvěma

 

24. 1.

ČJ - str. 41

PS - str. 5, str. 6 (opsat básničku)

M - trénujeme násobky 2 a 3

     uč. - str. 50/ cv. 4

PRV - nakreslit svůj domov a napsat k tomu 3 věty, proč ho mám rád, co se mi v něm líbí

 

20. 1.

M - trénujeme násobky dvou a tří

    uč. str. 48/cv.1, 3

          str. 49/ cv. 6, 9

ČJ - str. 39/1, 2

PRV - str. 30

 

10. 1.

M - str. 45/cv. 3

     str. 46 - celá

ČJ - str. 38/ cv. 2

PRV - RODINA - jak si doma pomáháme, jak se k sobě chováme...

 

9. 1. 

ČJ - str. 38/ cv.4

PS - str. 3

 

6. 1.

M - str. 46/cv. 1

 

5. 1. 

Písanka - dodělat str. 2

ČJ - str. 25 celá

M - str. 40/ cv. 2, str. 43/ cv. 6

PRV - str. 26

 

4. 1. 

Nová písanka - str. 2/ opsat básničku

ČJ - str. 24 celá, cvičení 3 napsat do ČJ D

M - str. 40/ cv. 1, 3

      str. 43/ cv. 4

PRV - členové rodiny a jejich vzájemné vztahy

 

21. 12.

M - str. 42/ cv. 2, 3

 

20. 12.

ČJ - cvičení na str. 34

M - str. 42/ cv. 1

PS - poslední stránka s W + vyplňovali jsme adresu na pohled

PRV - pracovní sešit - str. 39

 

19. 12.

ČJ - str. 34/ cv. 6

M - str. 39/ cv. 7, 8, 9

 

16. 12.

ČJ - rozdělit (rozstříhat) písničku na slova JÁ MALÝ PŘICHÁZÍM... text k rozdělení a vytištění najdete v sekci Materiály ke stažení (pokud doma nemáte tiskárnu, není nutné cvičení dělat), po rozstříhání na slova děti text nalepí na papír (mezi slovy dělají mezeru)

HV - Já malý přicházím  https://www.youtube.com/watch?v=yoEWpd07Cro

M - počítání do 40 + M - str. 39/cv. 5

PS - str. 39 (velké psací Q, malé psací x, velké psací X)

 

15. 12.

ČJ - str. 33/ cv. 2, 3

18 + 6 = ___                    6 + 9 + 7 = ___                        23 - ___ = 17

30 – 14 = ___                  25 – 6 + 8 = ___                     ___ - 6 = 18

26 – 8 = ___                    16 + 9 – 4 = ___                      ___ - 13 = 17

14 + 13 = ___                   25 – 8 + 7 = ___                      15 + ___ = 28

str. 38/ cv. 3

PRV - str. 22

PS - Vyrábíme vánoční přáníčka a píšeme do nich.

 

14. 12.

ČJ - str. 31/ cv. 5

       diktát - str. 31/ cv. 6b

M - str. 38/ cv. 4

 

13. 12.

PS - str. 36, 37, 38 - z každé stránky 3 řádky

M - str. 37/ cv. 6, 9

      str. 38/ cv. 1

ČJ - str. 31/ cv. 4

PRV - poznáváme základní druhy ovoce a zeleniny podle vzhledu a podle chuti

 

12. 12.

PS - str. 30, 31

M - str. 35 (mimo cvičení 8), str. 36/ cv. 2

 

8. 12.

ČJ - str. 26/ cv. 8a) - diktát

        str. 28/ cv. 5, 6

M - str. 35/ cv. 5

PS - str. 29

PRV  - učebnice str. 32, 33

 

7. 12.

ČJ - děti by měly samy vymyslet a napsat větu tázací, oznamovací, přací, rozkazovací (psacím písmem).

PS - str. 28

DÚ - (do pátku), písanka na str. 34, 35

M - str. 32/ cv. 3

 

6. 12.

ČJ - str. 22/cv. 1

https://skolakov.eu/cesky-jazyk/2-trida/veta-slovo-slabika/dobrodruzstvi-medvidka-pu/cviceni1.htm

PS - str. 27

M - str. 32/cv.1, celá str. 33

PRV - zimní zvířata, beseda s myslivcem

 

5. 12.

PS - do str. 26

M - orientujeme se v číselné řadě 0 - 40, čísla dokážeme najít ve stovkové tabulce, zapsat je, určujeme, kolik desítek a jednotek číslo má

 přepiš a vypočítej:

 8 + 6 + 4 =

21 – 5 + 7 =

14 + 12 – 3 =

18 – 9 + 5 =

16 + 5 – 8 =

12 + 12 + 5 =

30 – 10 + 6 =

14 + 9 – 7 =

 

2. 12.

Dnes jsme měli Mikulášský den, pracovali jsme mimo učebnice. 

PS - str. 25

 

1. 12.

ČJ - str. 24/ první půlka stránky

M - str. 30/ cv. 4, str. 31/ cv. 7

PS - str. 22, 23, 24 / z každé stránky 3 první řádky

PRV - str. 21

 

30. 11.

M - str. 32/ cv. 2, 4

      str. 29/ cv. 6

PS - str. 21

 

29. 11.

ČJ - str. 22/ cv. 1

PS - vymýšlení slov, která začínají na E (psacím písmem), psaní vět, která začínají na E (psacím písmem)

PRV - savci x ptáci

           prase, srnec, jelen - jak se jmenují samice a mláďata

M - str. 29/ cv. 7

      str. 30/ cv. 2

ČT - v rámci prvouky - PRV - str. celá strana 21

 

28. 11.

ČJ - vymýšlíme věty rozkazovací, oznamovací, přácí, tázací - píšeme je psacím písmem na papír - dbáme na velké písmeno na začátku věty a znaménko na konci věty

M - str. 27/ cv. 6

      str. 28/ cv. 1

PS - str. 20

ČT - čteme text - https://www.midisoubory.cz/U-TISK.php?ID=333630b3340300

        po přečtení se učíme písničku: https://www.youtube.com/watch?v=HZx7P1IHCvk&list=RDHZx7P1IHCvk&index=1

 

25. 11.

M - str. 28/ cv. 2, 4

ČJ - druhy vět (tvoříme věty oznamovací, tázací, přací, rozkazovací), určujeme, jaké znaménko se za nimi píše

PS - str. 19 (velké Ch)

 

24. 11.

M - čtverec

      dělení celku na čtvrtiny a třetiny

ČJ - str. 21/ cv. 1, 2, 3

PS - str. 18 (velké Č, C)

PRV - zvířata v lese

 

23. 11.

M - test, opakování

ČJ - str. 20/ cv. 3

PS - do str. 16 (velké R, B)

 

22. 11.

M - str. 28/cv. 5

      str. 29/cv. 10

PRV - LES

ČJ - test, opakování

 

21. 11.

ČJ - str. 20/ cv. 2

PS - do str. 15

M - str. 29/ cv. 8

DÚ -  

ČJ – Přepiš do sešitu ČJ D psacím písmem

H, K, J, V, O, A, M, N, P, Adam, Olina, Vašek, Přemek

M - Doplň.

28 - ___ = 18                ___ - 20 = 10                16 + ___ = 24

30 - ___ = 17                ___ - 14 = 14                25 - ___ = 10

___ + 8 = 26                 ___ + 9 = 27                 16 + ___ = 22

___ - 7 = 19                  26 - ___ = 13                ___ + 7 = 29

 

11. 11.

M - str. 24/2

ČJ - str. 17

ČT - https://www.cocechtomuzikant.cz/wp-content/uploads/2020/11/Legenda-o-svatem-Martinovi.pdf

 

10. 11.

PS - do str. 12

M - str. 25/ cv. 8

PRV - stromy listnaté a jehličnaté , učebnice str. 8, 9

https://www.youtube.com/watch?v=Bem_DoIeAZc

https://www.youtube.com/watch?v=QmLDvngPSqU

 

9. 11.

PS - do str. 11

PRV - str. 15/ čtyřsměrka v zeleném rámečku

M - str. 23, str. 24/ cv. 1, 3, str. 25/ cv. 7

 

5. 11.

PS - do str. 8 (velké H)

M - str. 22/ cv. 3, str. 23/ cv. 4, 5

 

4. 11.

ČJ - stále trénujeme řazení slov dle abecedy

M - str. 22/cv. 1, 2

PS - do str. 7 (velké V)

 

3.11.

ČJ - řazení slov dle abecedy

M - str. 19/ cv. 11

PRV - rybník, str. 15

 

2. 11.

ČJ - opakování abecedy, řazení slov dle abecedy, psaní slov psacím písmem s velkým Y

M - str. 21/cv. 7, 8, 11

 

1. 11.

PS - do str. 6

ČJ - str. 15/ cv.2

M - str. 20/cv. 3, 5, 6

PRV - str. 12

 

24. 10.

PS - do str. 5

ČJ - řadíme slova dle abecedy, příští týden by měly umět děti abecedu vyjmenovat zpaměti

M - str. 19 - neposedové a sousedi

PRV - T. G. Masaryk, vznik Československa

          https://edu.ceskatelevize.cz/video/1858-vznik-ceskoslovenska

         

21. 10.

PS - do str. 4

M - 3 jakákoliv cvičení ze strany 17, 18

 

20. 10.

ČJ - trénujeme celou abecedu zpaměti, řadíme slova do seznamu podle abecedy (zatím pouze podle prvního písmene)

        diktát - str. 14/ cv. 8

         přepis do sešitu - Jana jede do Jihlavy. Ivan cestuje do Jablonce. Jonáš běží do Jilemnice. Iveta jde do Jičína.

PS - do str. 3 (velké I, J, N)

M - str. 15/ cv. 9, str. 18/ cv. 3, 6

počítáme do 30 

7 + 21 =                     29- 8 =

17 + 4 =                     30- 7 =

16 + 9 =                     17 + 7 =

25- 6 =                      14 + 9 =

26- 10 =                    18 + 8 =

PRV - učíme se čísla tísňové linky, hasičů, záchranné služby, policie

https://www.youtube.com/watch?v=YoIhiIaUGgU

 

18. 10.

 ČJ - str. 13/ cv, 4

        trénujeme abecedu A - Š

PS - nová písanka - str. 1. 2 (psací velké I, J)

ČT - čteme z čítanky, kterou máme ve škole, doma ať děti čtou své knížky

M - str. 13/ cv. 5, str. 14/ cv. 5

       sčítáme a odčítáme do 30

PRV - dopravní prostředky, vyjmenujeme všechny, které známe, určíme, kde se pohybují

 

14. 10.

ČJ - trénujeme abecedu zpaměti A - Ř

PS - přepisujeme věty psacím písmem, velké písmeno na začátku vět zatím píše dospělý (dnešní text: Dnes už je pátek. Těšíme se na víkend. Budeme trávit čas venku. Měli bychom i číst.)

M - str. 14/ cv. 1

ČT

13.10.

ČJ - trénujeme abecedu zpaměti A - P

       učebnice - str. 12/ cv. 2, 3 (pozor, do učebnice se nepíše, ve škole děláme na folie)

M - str. 16/ cv. 3

        rozlišujeme desítky a jednotky

        sčítáme a odčítáme do 30

PRV - učíme se dopravní značky

          https://www.youtube.com/watch?v=y6kKCimC0g8

PS - str. 46, 47

ČT 

 

 

12.10.

M - str. 16/2, procvičujeme součtové tabulky 

     zvířátka dědy Lesoně - myš, kočka (vysvětlím dětem po návratu do školy)

ČJ - učíme se abecedu A - M

 

 

11.10.

M - str. 15/ cv. 6 + procvičujeme součtové tabulky (viz níže)

 

10.10.

M - str. 13/cv. 6

Čítanka - str. 7/ báseň RUCE

 

7.10.

PS - trénujeme psací f

 

30. 9.

PS - do str. 32

ČT - pohádka O neposlušných kůzlátkách

 

27. 9.

PS - str. 29, 30

M - str. 12/ cv. 4

 

26. 9.

ČJ - str. 10

M - str. 11/ cv. 6

PS - do str. 28

 

23. 9.

PS - str. 27

ČJ - píšeme věty psacím písmem, přepis z tiskacího písma do psacího (dospělý nadepíše první velké psací písmeno, děti pak přepisují psacím písmem text, který je napsaný tiskacím - dnes jsme psali: Dnes máme plavání. Budeme se cákat ve vodě. Už se moc těšíme.)

 

22. 9. 

PS - str. 25, 26

M - str. 10/ cv. 3, 4

       str. 11/ cv. 7

 

21. 9.

ČJ - převyprávění pohádky O veliké řepě (mluvíme ve větách)

PS -  str. 24

M - sčítáme a odčítáme do 20 v rychlejším tempu, pracujeme s mincemi do hodnoty 23

      str. 10/ cv. 2

 

20. 9.

ČJ - str. 8 celá, str. 9/ cv. 8

PS - str. 21, 22

M - str. 10/cv. 1, 5

      str. 11/ cv. 8

PRV - str. 10 - vše mimo vybarvování značek

 

19. 9.

ČJ - str. 9/ cv. 1

M - str. 9/ cv. 8 (krychlové stavby)

https://fred.fraus.cz/qf/cs/ramjet/knihovna/92f5d6691cb2ce4

ČT - http://chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.zkola.cz/wp-content/uploads/2020/02/H%C3%A1danky.pdf

 

16. 9. (VLOŽENO POZDĚ, POKUD JIŽ NESTIHNETE DODĚLAT, NEVADÍ)

ČJ - str. 7/ cv. 1

M - str. 9/ cv. 7, 9

PS - str. 21 

 

15. 9.

ČJ - str. 7/ cv. 2

M - str. 8/ cv. 2, 3

PS - str. 19, 20

PRV - třídní pravidla, pravidla slušného chování nejen ve třídě

 

14. 9.

ČJ - psaní slov psacím písmem, rozdělujeme slova na slabiky

M - str. 7/cv.4 + počítáme sloupečky příkladů

PS - str. 18

ČT - bě, pě, vě https://www.youtube.com/watch?v=MmVFO-bMDbM

 

13. 9.

ČJ - rozdělujeme slova na slabiky, str. 6/ cv. 3

M - str. 7/ cv. 3

PS - str. 17

ČT - bě, pě, vě mě

PRV - str. 9

 

12. 9.

ČJ - str. 5/cv. 1, 2 - ústně

M - str. 6

PS - str. 16

ČT - čtení vět, slova s dě, tě, ně

 

9. 9.

M - str. 5, pavučiny - pomůcka, jak na to: https://www.youtube.com/watch?v=9oA3zPV7CC8

ČJ - rozdělujeme slova na slabiky, věty na slova, učebnice str. 5

ČT - dě, tě, ně (texty najdete ve starém Slabikáři)

PS - str. 15

 

8. 9.

M - str. 5/ cv. 1, trénujeme sčítání a odčítání do 20

ČJ - učebnice str. 4 - ústně, trénujeme psací písmo

PS - str. 14 (písmeno š)

PRV - pracovní sešit str. 8